Vores solcellepaneler og varmepumpe er endelig klar til brug. Som lovet ville 2026 blive det år, hvor vi indførte bæredygtige energitiltag på vores anlæg.

Disse tiltag er alle en del af vores mål om at reducere vores CO₂-aftryk og miljøpåvirkning og dermed bidrage til FN’s mål for bæredygtig udvikling (SDG). Dette er især relevant for mål 12 og 13, henholdsvis »Ansvarligt forbrug og produktion« og »Klimatiltag«.

 

Vi er overbevist om, at den danske sol vil være en fantastisk tilføjelse til teamet og forsyne vores anlæg med bæredygtig energi. Desuden er overgangen til brug af en varmepumpe endnu en foranstaltning, der vil hjælpe os med at reducere vores energiforbrug og vores miljøpåvirkning.

 

Som globale producenter inden for rustfri stålindustrien finder vi det stadig vigtigere at prioritere andre aspekter end vores produktsortiment.

 

Dette er blot begyndelsen på vores bæredygtighedsrejse, og vi glæder os til at se, hvad fremtiden bringer.

Vores forpligtelse til en mere bæredygtig fremtid beskrives her mere detaljeret.